Ulle is alive

När jag vaknade imorse var jag inte direkt pigg på att gå upp. Pallrade mig upp tillslut, satte i linserna och så var det dags att åka. Gick okej tills vi satt i väntrummet och tiden gick vääldigt sakta. Kunde inte låta bli att börja gråta såklart, trodde faktiskt jag skulle kunna hålla mig men nope. Efter en stund pep det till och det blev min tur.. Satte mig i stolen, fick en näsduk och så var det dags. Jag hade tydligen fina ådror iaf, hon hittade en perfekt. Så jävlar vad det stack till, två rör, sen var det klart. Dom var hur snälla och söta som helst, och en annan kvinna som också var där var jättesöt mot mig. Känns bra! 

Sa till mamma i bilen att jag måste se ut lite som en hycklare, jag gråter och svimmer över nålar men har åtta hål i öronen och en piercing. Haha. Men som jag brukar säga, det är inte samma sak. Så det så. Men nu är det iaf gjort, då är det bara att vänta på papprena i brevlådan då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0