Julshow

Då har man upplevt hur det är att vara publik på Allés julshow. Heeelt under show, dom som inte var där missade verkligen någonting, verkligen över alla förväntningar. Förstår inte hur lärarna kan få ihop allt så bra, men eftersom jag varit med om allt själv borde jag lära mig att inte underskatta dom. Men måste säga att det kändes konstigt utan Fredrik.. Estettiderna med lucia och julshower var det bästa med hela gymnasiet, gemenskapen och glädjen.

Det kändes riktigt konstigt att inte vara med på scenen. Jag, Jossan och Carro satt tillsammans och kunde inte sitta stilla en sekund, eller vara tysta. Vi var bästa publiken någonsin, tror aldrig några har skrikit så mycket på en show. Känns fortfarande i händerna från allt klappande, vi startade och avslutade varenda applåd!

Jag saknar det så jävla mycket. Träffade några avdankade (som Zandra säger) esteter.. Jossan, Carro, Mirre, Zandra, Eve..saknar alla så jävla mycket. Allt kändes precis som det brukade när vi pratade. Jag, Jossan och Mirre var kvar sist av alla och pratade med lärarna och kunde inte sluta skratta. Helt underbart<3 Blir så himla nostalgisk att jag blir ledsen. Vilka tider. Saknar.

Här är en helt underbar bild på Carro och Bejbo från förra årets show. Det var tider det.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0