Julafton

Då börjar julafton lida mot sitt slut..
Det har varit en bra dag. Ingen större hets eller hysteri här hemma, vilket jag verkligen njuter av.
En skön jul hemma med familjen. Saknade såklart mormor.

Jag är supernöjd med alla julklappar, både de jag gav och de jag fick! Tack<3
Självklart har jag kollat på Kalle Anka, Karl-Bertils julsaga och Svensson Svensson!

Imorgon bär det iväg till Blekinge och farmor och farfar, det ska bli mysigt att komma dit :)

Här är några bilder från dagen:


Kommentarer
Postat av: Bam

Det var en ståtlig gran ni fått tag på. Hoppas du har det guld i Blekinge och snökaoset. Vi ses på nyår :D

2009-12-26 @ 18:16:11
URL: http://astoldbyamber.blogspot.com
Postat av: KnelHerself

Hehe ohja :) Ja det hade vi, men snökaos var det! Yee peppar redan! :D

2009-12-30 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0